2011. december 12.

Remember me 6-rész.

*.*.Drágáim !*.*

Meghoztam a  mai Remember me részt :)
Remélem tetszeni fog.....mindenkinek *.* Kissé rövid lett :(
(Van egy kis gond ..az 5.-részben Rinát egy vörös hajú nőként ábrázoltam ..sajnos nem találtam több hasonló képet így egy másikat kellet választanom ,mert róla többet találtam...nézetek el nekem )


-Rina !-Kérlek engedj be ,beszélnem kell veled .-dörömbölt Bill.-

-Menny el ,nem akarlak látni .-sírt tovább.

-Nem addig nem megyek el amíg meg nem hallgatsz .-Bill még mindig nem adta fel .

-Ezt nem hiszem el !-adta be a derekát Rina és kinyitotta az ajtót.

Ott állt Bill teljes élet nagyságban ,szemei szomorúságot tükröztek.

Amikor megláttam valahogy elszállt minden haragom ,nem tudtam már  rá haragudni.

Csak rosszul eset amit mondott ,de mégis miért ?
-Mit akarsz ?-kérdeztem kicsit durván .
De megérdemli vagy nem ?

-Én csak..én azt akartam mondani,hogy ,-itt félbe szakítottam .

-Még ma ha lehet ,nem érek rád egész nap.-sürgettem mert tudtam,hogy nem bírom negálni a sírást.

-Ne sürgess..nem megy ez olyan könnyen .-hajtotta le fejét.

-Jó tudod mit ,nem érdekel tartsd meg magadnak .-Szia .-csuktam volna be az ajtót de a lábával megállított.

Nagyot néztem ,de már nem volt időm reagálni mert olyat tett amit soha sem gondoltam volna .
Belépet az ajtón s a derekamnál megragadott és magához húzott ,majd szemem és ajkam között járt a tekintete ,.

Már alig kaptam levegőt ..csak a csókja után sóvárogtam .Érezni akartam ,annyira akartam .,hogy a köztünk lévő távot már én tettem meg.

Ajkaimat ajkaira tapasztottam .Lágyan csókolt mintha csak erre vágyót volna az életben ..és ha csak ennyit kaphat akkor most megragadja a pillanatot.

Mikor észbe kaptam ,hogy mit csinálok hirtelen eltoltam magamtól...hiszen alig ismerem .és -és ?-Nincs és ,vágyom a csókja után.-De nem !-Ezt abba kell hagynom !

-Ömm .sajnálom ,én -én nem akartam .-estem kétségbe .

-Ne ,ne csináld ezt ,hiszen mind ketten akartuk .-mondta Bill kedvesen mosolyogva .Amitől majd elolvadtam.

-Mit szerettél volna mondani.-tereltem a témát és láttam Bill csintalan mosolyát hiszen ő is tudta ,hogy csak azért kérdeztem rá ,hogy ne legyen kínosabb a helyzet.

-Bocsánatot akartam kérni amiért megbántottalak .-sütötte le szemét.

Ez most igaz ?Komolyan beszél!

-Re-rendben van semmi baj .-nézem nagyot.

-De van ,mert te nem tehettél semmiről ,és én mégis felemlegettem a múltat ,amit nagyon sajnálok.

-Oké hagyjuk ,nincs harag.-mondtam .Hát tudok én rá haragudni ?Olyn szép a szeme és a mosolya menten elolvadok.

Még csóka ,hogy a nyálam nem csurog.Vagy mégis ?azon kaptam magam ,hogy csak bámulom majd kiesett a szemem .

-Mit nézel?-kérdezte zavartan .

És ekkor eszembe jutott az első találkozásunk ,akkor is így bámultam és Ő ugyan ezt a kérdést tette fel nekem .

Mosolyogva válaszoltam .-Semmit .-sétáltam az asztalomhoz jelezve ,hogy dolgoznom kéne .

Ámbár nem zavart Bill jelenléte ,de mégis .

-Azt hiszem ,megyek .-mutatott az ajtóra válaszom egy bólintás volt.

-Kikísérlek .-indultam felé mikor megbotlottam ,majdnem elestem de Bill elkapott .

A karjába tartott és csak nézett ,álltam a tekintetét beválom nehezemre esett ,olyan zavarba éreztem magam .

-Te egy életveszély vagy !-nevetett és "fellátunk ".
--Nem is  ,nem vagyok az !-Stabilan állok a földön.-durcáztam be .

-Aha ,azt látom .-húzta fel a szemöldökét.

-Hmm nem kell a cinizmus.

-Dehogy is ..na de én tényleg megyek,tudom ,hogy sok dolgod van .-indult el a ajtó felé de vissza fordult .-Ömm benne lennél egy vacsiba ?-kérdezte félénken .

Most erre mit válaszoljak ?

-Hát az az igazság ,hogy rengeteget dolgozok ,és nincs időm ,de majd valamikor .-mondtam .

-Értem .-tört le.Akkor szia .-hagyott magamra.

-Jól tettem ?-Vagy egy nagy hülye vagyok ?-Nem tudom!-gondolkoztam .

 

A munka időm lejárt ,már csak  a bevásárlás volt hátra .

(Az új Rina )
Haza felé negáltam az egyik áruház előtt, sietnem kellet ,mert estére Zeldának nem volt kulcsa a lakáshoz.Szokásához híven otthon hagyta ,vagy az egyik pasijánál. Zelda mondhatni Tom Kaulitz csak nőben .

Már mindent megvettem ,csak a fizetés volt hátra .Beálltam az egyik .Mikor eszembe jutott ,hogy a pénztálcámat a kocsiba hagytam .

-20 euró lesz .-mondta a pénztáros hölgy.

-Ömm ....kint hagytam a kocsimba a pénztárcám ,kiugrok érte addig figyelne rá ha megkérem ?-kérdeztem mikor valaki a  hátam mögött  megszólalt.

-Hagyd csak majd én kifizetem .-hallottam  meg az ismerős hangot .

-Bill !-gyorsult fel a szív verésem .Hátra néztem ,egy amolyan köszönöm  pillantást vetettem rá amit ő egyből meg is értett..

-Te követsz engem, ?-nevettem .Nem amúgy köszönöm ,hogy segítettél mindjárt kifizetem ...vettem elő  pénzt ,de Bill megfogta a kezem .A tekintetem egyből a kezünkre tévedt .

-Nem kell kifizetned !

-De igen ,ez így nem jó  !-Te segítettél és én nagyon szépen köszönöm és ezért .-félbe szakitott.

-Ezért eljössz velem vacsizni..adta fel a lapot.

-Ömm...hát Ööö..rendben van ,de én fizetek !-mondtam .

-Látom ,ebből nem engedsz .

-Nem .-néztem rá.

-Akkor azt hiszem .megyek mert Zelda ki fog akadni .-indultam el mikor elkapta a karom .

-Várj még !
Kérdőén néztem rá ,mikor észre vettem egy dobozkát a kezében .
 

2 megjegyzés:

  1. Húúú.... Nagyon király rész lett! :D Imádom, egyszerüen imádom! Kíváncsian várom a következő részt. :D

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Köszönöm szépen :)És nagyon örülök ,hogy szereted *.* A kövit nemsokára hozom :)
    Puszim *.*

    VálaszTörlés