2011. december 4.

Hmm nem is tudom :)





Drágáim !

 
Nagyon sokat gondolkoztam ,hogy mit is tegyek és ma rájöttem.
Ez a blog számomra nagyon sokat  jelentett és jelent még most is .


Úgy éreztem ,hogy tartozok ennyivel nekik ....egy nagy "szerelem" ami megihletett egykor és eljött az idő a lassú búcsúzásnak ! Az álmaimat  s'  képzeleteim  vetettem papira ...
A Tokio Hotel az életem , rettenetesen szeretem őket . Ha ők nem lennének akkor én már nem is tudom , minek érezném magam ..nincs rá megfelelő szó !  De egy hatalmas űrt és ürességet éreznék legbelül. Szeretném mindenkinek megköszönni a sok támogatást és ,hogy mellemet voltatok- vagytok .Külön szeretném megköszönni a sok segítséget és ,hogy mindig biztattak pedig jól tudták ,hogy nehéz eset vagyok .
Tehát köszönöm Böbinek ,Regának ,Dettinek az én legjobb barátaimnak! A kishúgomnak Rinának a sok fejbe kólintást ! Frunak aki segített elindulni ezen az úton .
És nektek ! Hiszen ha ti nem lettetek  volna s' nem lennétek akkor nem írogatnák  még mindig  . Nagyon szépen köszönöm ,hogy vagytok nekem !!
A blogot már nem sokáig tartom életben ..még befejezem a megkezdett történeteket ..!! És kaptok még egy mini történetet is :D Amolyan búcsú félét ...
Remélem  a hátra lévő időt is színvesén töltitek majd itt el .
Még egyszer nagyon szépen köszönöm a támogatásokat .
 

                          ( Kitudja egyszer talán még életre kell az én kis álom ládikám )


Puszim <33 
                                                  Huncutka Minikeee Kaulitz 
                                                                      (szerkesztő)

                                             
                                                      

2 megjegyzés:

  1. Egy kis meglepivel várlak a blogomban ! TH-s sztori izgi érdemes elolvasni sőt új részek is vannak ; )
    http://egyregisztori.blog.neon.hu/

    VálaszTörlés
  2. Én sajnálnám, ha bezárnád az oldalad! Ráadásul mostanában kezdtem el olvasni a Geisterfahrert, és az abban lévő kapcsolatok alakulására is kíváncsi vagyok, így remélem, azt azért még hozol majd! A többi történet miatt is sajnálnám, mert imádok egy-egy sztorit újra és újra végigolvasni az első olvasás után. Szóval tényleg kár volna érte, de ez a te döntésed és nincs jogom beleszólni.
    Addig is nagyon kíváncsian várom a Remember me, a Sötét angyal és a Geisterfahrer folytatását! :)
    Puszillak ^^)

    VálaszTörlés