2011. december 7.

Remember me 5.-rész

Drágáim !
 
Ma meghoztam a beígért Remember me  rész:) 
Remélem ,érthető lesz...
 
                                   Jó olvasást !
 
Ekkor vett észre  a földre rogyva Maryivel a karjaimban.
Láttam a szemében  a félelmet s rémületet  .Ugyan úgy mint a többi emberében , akik itt álltak körülöttünk .
Apa nem  hitt a szemének nem tudta ,hogy ez egy rossz álom-e vagy a valóság.Míg én nem szóltam neki .
-Apa Mary elment !-sírás kerülgetett már  a torkomban éreztem ,hogy sírnom kell.
-Én ehhez kevés vagyok  ezt nem tudtom feldolgozni ,nem  vagyok  elég erős , még csak gyerek vagyok .
-Mi lesz velem ezek után ?-Anyuék ,hogyan fognak hozzám állni ?-Hiszen én vagyok a húgom gyilkosa !-eme gondolatok cikáztak elmémben miközben édesapám rémült tekintetét fürkésztem .
-Apa-apa kérlek néz rám !-Mary elment apa!-Itt hagyott engem nem akarok  nélküle élni !-szöktek könnyek ismét szemembe.
-Rina ,hogy voltál képes magára hagyni ?-Hiszen tudtad ,hogy milyen felelőtlen gyermek .-az utolsó szót már alig hallhatóan ejtette ki .-Volt!
-Tudom apa !-Az én hibám !-És hidd el ,ha tehetném inkább én feküdnék Mary helyében .
-Ne is mondj semmit sem Rina !-utasított  apa  .-Hiszen minden világos ,a te hibád ez az egész ,nem vigyáztál rá eléggé.   
-Tudom apa ,és sajnálom.-törtem ismét  össze .
De hogyan is gondolja ,hogy tudok rá vigyázni mikor még magamra sem tudok ,fiatal vagyok  .-gondoltam magamba .
-Rina azonnal hívd ide édesanyád  ,látnia kell még utoljára Mary-t .-kezdett könnyezni apukám.-És te inkább ne is kerülj a szemem elé. -suttogta apa .
-Rendben van !-mentem anyukámhoz .
-Anya .-szóltam halkan .-Apa azt üzeni ,hogy meny oda hozzá .-sírtam tovább.
-Rina minek ?- Mary hol van egyáltalán?-kérdezte anya .
Sírástól vörös szemeimet emeltem fel édesanyámra aki  már picit idegesnek tűnt .
-Mary -Mary , Mary már-már az angyalkákkal van !-Fent a mennyországban.-feleltem búján .
-Te meg miről beszélsz ?-kérdezte elképedve.
-Anya meny inkább oda apához és búcsúzz el Marytől .-rohantam be a házba.
Berohantam  a házba de még hátranéztem és láttam ,hogy anya addigra már sehol sem volt.
-Istenem annyira sajnálom  én nem akartam megölni Maryt!-sírtam tovább.

Anya oda ért a helyszínre ahol Mary életét vesztette.
Amint lányát a földön heverve meglátta  ,könnyek gyűltek  szemeibe  térde a földet érintette.
-Lars  !-Ez meg mit jelentsen ?-Mi történt ?- Hogy lehet ,a kicsi kislányom nem hallhatott meg !-Ő nem Marynek élnie  kell .
-Anke !-Mary már elment !-tette kezét felsége vállára .
Próbált nagyon erősnek tűnni felesége előtt de nem ment neki.Nem tudta eltitkolni ,hogy mennyire megrázta lánya halála .De mégis erősnek kellet lennie  hiszen ha ő nem erős akkor ki ?
 
Néhány nap elteltével .
                     "Magdeburgi temető"
 
-Ezen  a napon egy kisgyerektől veszünk végső búcsút!
-Mary egy életvidám 10 éves kislány volt , mindent szeretett ami csillogót és fénylett .
Búcsúztunk el Marytől  ,hogy a mennyországban újra éljen .
A temető a fájdalomtól zenget az ég is szürkén festett ,egy felhő sem volt az égen   mindenki Mary-t gyászolta .
 Maria -Elizabeth Klaus
" Csodás gyermek ,nevetésed mindig oly vidám volt .
Az elvesztésed nagy fájdalom mindenki számára ,de mégis vigaszt nyújt a tudta  ,hogy egy csodás élet  reményében mentél el .
Szerető családod !
 
 
Az évek csak úgy repültek fejünk felett ,minden megváltozott Mary halálának napja óta .
Zelda
Én is kilenc esztendővel öregebb lettem .A  legjobb barátnőmmel Zeldával élek Berlinben.
Négy évvel ezelőtt az édesapámat t is elveszítettem ,egy repülő szerencsétlenségben édesanyám már négy éve apa halála óta  nem beszél velem.
A Kaulitz család valahova  el költözött és csak ennyit tudok róluk ,hogy az ikreknek van egy nagyon híres zenekara valami Tokio Hotel ...elvileg Devilish néven kezdték még két zenész sráccal akik mára már a legjobb barátaikká váltak .
Ma pedig itt adnak koncertet !
Engem"túlzottan"már nem érdekel  ,csak picit félek a találkozástól .
Persze még nem is mondtam ! Újság író vagyok a Heart of Ice című magazinnál.
 
-Rina !-Igyekezz elfogsz késni.-kiabált át a lakáson keresztül Zelda .
-Öhhh.-fordultam a hasamra .Ekkor Zelda viharként söpört be a szobámba ,szerencsémre a hátamon landolt.
-Rina !-Hát nem vagy izgatott nem ver gyorsabban a szíved  ?-Ma ismét találkozhatsz az ikrekkel !-Na igen és persze Billel .-ütötte az egyik díszpárnával a fejemet .
-Nem vagyok sem izgatott ,és nem fogok elmenni ,majd megcsinálja helyettem valaki más az interjút !-aludtam volna tovább de Zelda nem hagyott.
-Na ezt meg ne hajam !-Azonnal ki az ágyból !-húzót le az ágyamról a lábamnál fogva.
-Zehh-ldddaa!-Hagyjál már békén .-hisztiztem .-Nem akarok elmenni és kész !-feküdtem vissza .
-De még mennyire ,hogy elfogsz menni.-kezdett ismét a párnával ütni .-Felkeltél?
-Fent vagyok!-mondtam a párnába .
-Kelj fel ,kelj már fel !-keményíttet be Zelda.
-A-a..nem .-feküdtem tovább.
-Aha szóval nem !--Na mindjárt meglátjuk .-hagyott magamra ,de ami utána következett ara esküszöm nem számítottam .
-Szóval felkelsz?-kérdezte kedven.
-Még nem !-terültem ki.
-Ahha nem !-Te akartad !-és rám öntött egy nagy kancsó vizet .
Gondolom mondanom sem kell azon nyomban felébredtem .
Ott álltam az ágyam mellet csurom vizesen  ,és mérgesen meredtem barátnőmre aki mindezt nagyon viccesnek találhatta majd bepisilt a nevetéstől.
-Most nézd meg ,hogyan nézek  ki.-csavartam ki a ruhámból a vizet.
-Nem tudom te hogy vagy vele de szerintem csodásan .-nevetett tovább Zelda.
-Áhhh elegem van !-hagytam ott.
-Rina ne csináld ezt!-meny be és csináld meg azt az interjút !-jött ki utánam barátnőm.
-De ..-kezdtem volna bele mikor félbe szakított.
-Most azonnal bevonszold a csinos kis hátsódat a fürdőbe és elkészülsz !-Nincs ellenvetés.-adta fel a parancsolt.
-De.-mondtam volna ismét.
-A-a.-fenyegettet ujjával.-Mondtam !
 
Két óra múlva teljes hadi felszerelésben álltam Zelda előtt .
Egy  barna cica nadrágot és egy barna virágos combközépig érő felsőt egy magas szárú csizmával.
 
Rina
 
 
-Hüha csajszi !-Kitettél magadért ...-Kit akarsz levenni a lábáról ?-Hmm csak nem a híres Bill Kaulitz-ót?-incselkedett Zelda.

-Baromira nem vagy  vicces ...Drágám..-fordultam sarkon fordultam .
 Egész nap azon izgultam ,hogy milyen lesz a találkozás a Tokio Hotel-es srácokkal föként Billel .
De miért is érdekel ennyire ?-Áhh kitudja ....
Gondolat menetemből Max a főnököm zökkentettet ki .
 -Rina !-Készen vagy ?-Itt vannak  a srácok!-Rina .-nyított be az irodámba .
-Hmm ?-néztem bambán ..
-Rina ! Azonnal gyere !-Itt vannak !Az interjú szobába várnak  nagyon siess...
-Na de .-csukta be az ajtót.
-Remek ..ezt nem hiszem el ...a  sminkem is teljesen elkenődőt ...elegem van!-mentem rendbe szedni magam kis idő elteltével készen álltam  a nagy találkozásra.
Az ajtó elé érve szívem ,kihagyott néhány dobbanást..alig kaptam levegőt ..."levert a víz " izgultam rettenetesen izgultam .
De miért is ?-Hiszen úgysem ismer már fel !-Olyan régen volt már ..és akkor is csak egyszer találkoztam vele.Na igen az a találkozás egy életre megmaradt bennem .Mély nyomot hagyott bennem .
-Rendben van !-Nagy levegő !-nyugtattam magam  ezzel egy időben lenyomtam a kilincset.
Meglepődtem amikor láttam ,hogy tényleg itt vannak és csak rám várnak.
A pillantásom  egyből Billre irányult ,ott ült olyan édesen .Egy farmert és egy szürke  inget visel ami félig ki volt gombolva ..nagyon férfias.
-Nyugi ,nyugi ..ez is egy olyan interjú mint a többi ..nem lesz itt semmi gond .-mondtam magamnak .
Lassan oda lépkedtem Max-hoz aki bemutat a srácoknak .
-Fiúk hadd mutassam be nektek a legjobb újságírómat ennél a cégnél...-mutatott be Max.-Karina Klaus.
Ekkor Bill hirtelen felnézett és láttam az arcán a döbbentséget .de reméltem ,hogy nem azért mert felismert .
-Helló köszöntem .-kedvesen .
-Halli.-Tom
-Szia .-Georg és Gustav egyszerre .
És Bill ?-Bill hol marad?Nem is nagyon foglalkozik azzal ,hogy ki vagyok , hiszen nagyon el van a telefonjával .
Igen elég sok pletyka kering  körülötte.
-Rendben van akkor én most magatokra is hagylak titeket .-Csak ügyesen súgta a fülembe Max aztán el is viharzott.
-Görccsel a gyomromba ültem le a fotelba a srácokkal szemben .
Ők kérdően néztek rám ,várva a kérdéseim sokaságára.
-Nos akkor vágjunk is bele .A fiúk csak bólogattak .
-Rendeben van !-Mit a benyomásotok  az idei turnétokról?-tettem fel az első kérdést.
-Nekem van egy benyomásom !-tette hozzá Tom.
-Azt mindjárt gondoltam ...Kaulitz nyugodj le ..-oltotta le Georg a haverját.
-Jó van na !-Listing !-kacagott édesen .
-Na de komolyan nagyon jó volt , a rajongok eszméletlenek és nagyszerűek ,és dögösek .-mondta Tom huncut mosolya.
-Na igen felejthetetlenen volt  mindannyiunk számára !-válaszolt Gustav .
-És Bill ?-Bill hol van ?-Hiszen Ő a beszédbili. Folyik ha kell ha nem ,de most ?
-Tökéletes !-És az országokról?-kérdeztem .
-Az országok gyönyörűek !-ÉS különlegesek mindegyik a maga mondóján .-mondta Bill fel sem nézve a telefonjából.
Sok ezer és ezer efelé kérdésekkel bombáztam őket ,míg  a telefonom meg nem zavart.
-Elnézést ezt fel kell vennem !-mondtam
-Csak tessék !
Az ablakhoz sétáltam és Max  beszélni kezdett.
-Egész jó bőr ez a csaj !-Ja jó lenne ma éjszakára .-eme megjegyzések hagyták el szájukat.
-De Max !-Ennek semmi köze sincs a turnéhoz !-akadtam ki.
-Nem érdekel a rajongókat érdekli !-Úgyhogy Kislány tedd a dolgod ezért fizetlek !-csapta le a telefont mielőtt szólni tudtam volna .
-Pazar.-sétáltam vissza .
-Lenne még egy két kérdésem , magánélet..mondtam ki félve.
De miért hiszen már ezerszer csináltam ilyet ?
-Álunk elébe .
-Szóval !-Mit tudhatok a magánéletetekről?-kérdeztem szerényen .
-Áhhá .-Semmit sem !-Nincs senkim !-Csak egy éjszakás kalandok!válaszolta Tom kacéran .
-Miért nem lepődtem meg?-forgattam meg szemem .
-Nekünk sincs senkink !-Georg Gustav egyszerre.
-Na és te !-Bill ?-Rólad mit lehet tudni ?-fordultam felé várva ,hogy válaszol is.
-Semmit ,nincs senkim , ennyi !-válaszolta egyszerűen .
-Értem !-És Natali Franz , azt pletykálják ,hogy együtt vagytok megerősítenéd eme feltételezéseket ?-néztem rá.
-Nat és köztem nincs semmi és nem is lesz !-Ő a sminkesem és az egyik legjobb barátom!-Ennyi !-nézet végig a szemembe amitől nagyon zavartan éreztem magam .
-Na és neked van  valakid ?-Rina !-huta fel a szemöldökét .
-Rina ?-Rinának szólított ?-Estem kétségbe , most mit tegyek ?
-Őmm nincs !-Nincs időm rá ,túl sokat dolgom.-válaszoltam végül.
-Köszönöm ,hogy itt voltatok !-A jövőre nézve sok sikert !-fogtam mindenkivel kezet már csak Bill volt hátra .
Ekkor egy nem várt dolog történt .
Kezet nyújtottam  neki amit mosolyogva el is fogadott .
Már elindultam mikor megrántotta a karomat és magához húzott. Suttogta !
-Rina !-Tudom ,hogy mit tettél!-suttogta .
Alig kaptam levegőt ! Homályosan láttam magam előtt Mary-t  a földön fekve .
Elrántottam a karom ,sietve rohantam az  irodámba ,hogy elbújak mindenki elől .Zokogásba törtem ki.
-Miért ?Miért tette ezt vele ?-Hiszen nem én voltam !-Nem most  itt van és felhánytorgatja a múltat .Pedig kezdtem már kicsit túl tenni rajta, de most most nem tudom mi van !
Ekkor egy hangos kopogás és dörömbölés zökkentett ki a gondolataim viharából.
 
 









4 megjegyzés:

  1. A legjobb résznél hagytad abba, de nagyon jó lett. :) Kíváncsian várom a kövi részt. :D

    VálaszTörlés
  2. Huu, ez igen csak izgalmasra sikerült! Sajnálom Rinát, hogy mindenki őt hibáztatta a baleset miatt... :( Szerintem nem volt hibás, csak Mary rosszkor volt rossz helyen... :( Zelda meg egyszerűen hatalmas volt, hogy Rinát kilocsolta az ágyból :D Amit viszont Bill mondott, nem igazán tudtam eldönteni, hogy miért tette. Remélem, ő nem szegény Rinán fogja hibáztatni...
    Ügyes vagy! :) Kíváncsi vagyok a folytatásra! :)
    Puszillak ^^)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Annette :)
    Nagyon kedves vagy..:)
    És igen Zelda hát Ő csak Zelda ..lesznek még érdekes hozásai :)
    Bill na igen ..majd kiderül kit hibáztat...:)

    Amint tudom ,hozom a kövit ...:)
    Puszim *.*

    VálaszTörlés