2011. november 10.

Remélem tetszeni fog :)

Sziasztok !


Ne haragudjatok de nem nagyon volt időm begépelni  a Remember me részt se a Sötét angyalt :(
Viszont hoztam nektek egy kis részletet  a Remember me 5.részéből !
Holnap leszek itthon mert sajnos ma vizsgálatra megyek :(
De amint haza értem felteszem az egész részt :)










Ekkor vett észre engem a földre rogyva Maryivel a karjaimban.

Láttam az arcán a rémületet és a félelmet .Ugyan úgy mint a többi emberében is akik itt álltak körülöttünk .

Apa nem  hitt a szemének nem tudta ,hogy ez egy rossz álom-e vagy a valóság.Míg én nem szóltam neki .

-Apa Mary elment !-sírás kerülgetett és már  a torkomban éreztem ,hogy sírnom kell.

-Én ehezz kevés vagyok  ezt nem tudtom feldolgozni ,nem  vagyok  elég erős ,és még csak gyerek vagyok .

-Mi lesz velem ezek után ?-Anyuék ,hogyan fognak hozzám állni ?-Hiszen én vagyok a húgom gyilkosa !-eme gondolatok cikáztak elmémben miközben édesapám rémült tekintetét fürkésztem .

-Apa-apa kérlek néz rám !-Mary elment apa!-Itt hagyott engem és én sem akarok már nélküle élni !-szöktek könnyek ismét szemembe.

-Rina ,hogy voltál képes magára hagyni ?-Hiszen tudtad ,hogy milyen felelőtlen gyermek .-az utolsó szót már alig hallhatóan ejtette ki .-Volt!

-Tudom apa ,hogy az én hibám !-És hidd el ,ha tehetném máshogy .-már nem tudta befejezni mert apja olyat tett amit még soha .Mind a kettőjüket meglepetés ként érte  a dolog .

De ti is gondoljátok ,hogy Rina hibája volt Mary halála ?

2 megjegyzés:

  1. húúú, ez nagyon izginek hangzik :) nagyon kíváncsivá tettél, vajon mit is tehetett Rina édesapja. és nem mondanám, hogy Rina 100%-ban felelős Mary halála miatt, szerintem fele-fele arányban hibásak mindketten. tényleg nagyon várom már a részt :)
    puszillak ^^)

    VálaszTörlés
  2. Köszike :)
    Igyekszem feltenni a részt minél hamarabb :D
    Majd csak kiderül ,hogy mit is csinál Rina édesapja :)De ezentúl minden meg fog változni :)

    VálaszTörlés