2011. november 3.

Geisterfahrer 2 rész.


Drágáim !

Meghoztam a 2 részt  Fru történetéből .
Már lehet ,hogy sokan olvastátok és tudjátok ,hogy nem fejezte be és ezért itt lesz fent nálam .
                       
                         Jó olvasást !



2. rész

-Leültem a lépcsőre és előhúztam a cigis dobozom a zsebemből.
- Kérsz? -kérdeztem és a lány felé nyújtottam.
- Kösz, de nem dohányzom. -válaszolta.
- Zavar ha én rágyújtok? -kérdeztem.
- Nem. -mondta. Kihúztam egy szálat és rágyújtottam. Tudom hogy rossz szokás, de valamiért megnyugtat.
- Tudom hogy nem rám tartozik de mi baj? -kérdeztem. Láttam rajta hogy valami bántja.
- Bocsánat de ezt nem veled szeretném megosztani. -válaszolta ridegen.
- Hát jó. -mondtam és a csikket elnyomva felálltam a lépcsőröl de ő a kezem után nyúlt és visszahúzott.
- Bocsánat, nem akartalak megbántani.
- Semmi baj. Akkor elmondod hogy mi bánt? -néztem azokba a gyönyörű, égszínkék szemekbe.
- Csak a főnököm. Folyamatosan hajt hogy minél több pénzt hozzak a klubnak. -sóhajtott.
- Külön munka?
- Olyasmi. -hajtotta le a fejét.
- Értem, de miért nem mondod meg neki hogy ha nem akarod? -kérdeztem, de mielőtt válaszolhatott volna kinyílt az ajtó és a lányra kiabált egy férfi.
- Tekla! Nem meg mondtam hogy csak 5perc! És már 6perc is eltelt! Azonnal vonszold vissza a popsidat a pulthoz mert hiányolnak a vendégek. -mondta a férfi, majd amikor a lány mellé ért hozzátette. -És varázsolj valami mosolyt magadra mert így nem leszünk jóban.
- Rendben. -bólintott a lány, mint kiderült Tekla.
- Ön meg ha nem fogyaszt akkor ne dekkoljon a klubom előtt. -vetette oda nekem, mint valami kutyának a velős csontot majd bement.
- Ekkora taplót. -mondtam már az asztalnál mikor visszamentem.
- Na mi történt? Kikosaraztak? -egyenesedett fel Georg.
- Nem. De...mindegy. -mondtam és inkább a tömegbe néztem.  -I know you want me-
- Tom! Nézd! -bökött oldalba Andy és a tömegbe mutatott ahol a pultos lány táncolt egy férfivel aki biztos hogy nem a párja volt. Felálltam az asztaltól és tömegbe mentem. Elég jó dal ment így megvillogtathattam tánc tudásomat. Megfogtam Tekla karját és magamhoz húztam. A férfi rossz szemmel nézett rám, de inkább beletörődött. Tekla kicsit meglepődött de mikor meglátott elmosolyodott. Én visszamosolyogtam rá csak amolyan Tomosan.
- Gondoltam kimentelek. -mondtam a fülébe hogy hallja a hangos zenétől.
- Köszönöm. -mondta és táncolni kezdtünk. Igazán jól táncolt a kis csaj. Néha-néha hozzám dörzsölte a popsiját ami igazán felpezsdítette a véremet.
- Én kicsit kimelegedtem. Nem iszunk valamit? -kérdezte Tekla.
- De. -mondtam majd elindultunk a pulthoz.
- Egy vodka narancs és egy mohito. -adta le a rendelést Tekla. Szóval emlékszik hogy mit kértem. Ez jó jel...vagy nem? Megkaptuk az italokat majd megiszogattuk.
- Nem tudod hogy hány óra van? -kérdezte Tekla.
- Hajnali 1 lesz 10perc múlva. -mondtam a rolex órámra pillantva.
- Ohh...a kórházban kéne lennem 10perc múlva. Bocsánat de mennem kell. Örülök hogy találkoztunk. -mondta és visszarakta a poharat a pultra.
- Én is örülök. -mondtam és Tekla már el is tűnt a szemem elől. Leraktam a poharamat és ekkor tűnt fel hogy ott hagyta a széken a kardigánját. Felkaptam és kirohantam az épületből, de már csak a távolodó taxiban pillantottam meg. Leintettem magamnak egy taxit és hazamentem. Útközbe dobtam egy sms-t Andynek hogy hazamentem, ne keressenek. Hazaérve kifizettem a taxist majd a lakásba belépve Kazimir dörgölődzött a lábamhoz. Felkaptam az ölembe a macskát és megsimogattam a fejét, melyet ő hálás dorombolással viszonzott. Letettem a kanapéra majd felmentem a szobámba és letettem a székemre a kardigánt és elmentem letusolni. Miután letusoltam visszamentem a szobámba és kezembe vettem a kardigánt, melyből egy bódító, édes illat terjedt szét a szobában. Pont amilyen Teklának volt. Visszaraktam a székre és elhatároztam hogy holnap megkeresem és visszaadom neki a kardigánt. Ledőltem az ágyamra mikor láttam hogy van egy nem fogadott hívásom. Biztos akkor hívtak amikor fürödtem és nem hallottam. Megnéztem és Bill volt az. Visszahívtam de nem vette fel.
- Hát jó. -mondtam magamnak majd az éjjeliszekrényemre tettem a telefont és elnyomott az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése