2011. november 7.


 Drágáim !

 Meghoztam a részt Fru történetéből .
 A sajátomból sajnos csak holnap tudok hozni ,mert sokat kell bepótolnom :(

                                                       Jó olvasást !



Geisterfahrer 3. rész

Reggel a telefonom csörgésére ébredtem, melynek nem nagyon örültem. Morcosan felemeltem a fejemet a párnáról és levettem a mobilt a szekrényről.
- Tessék? -szóltam bele álmosan.
- Jajj kisfiam. Felébresztettelek? -hallottam meg anyukám hangját melytől rögtön mosoly húzódott az arcomra.
- Már fenn vagyok. -mondtam.
- Akkor jó. -mondta és hallottam hogy elmosolyodik. -Öcsédel mi van Tom? Már hívtam egy párszor de sosem vettem fel.
- Milánóban van. -mondtam és némi csalódottság talán érződött a hangomban.
- Milánóban? De miért nem szóltatok nekem? -kérdezte anyum meglepetten.
- Hidd el anya én is csak akkor tudtam meg mikor a reptérre ment.
- Mi lett az öcséddel? Teljesen megváltozott.
- Igen, és sajos nem jó irányba. -ingattam meg a fejemet.
- Nem jösz át ma hozzánk? Csinálnék valami finom ebédet, és hármasban ebédelhetnénk. -ajánlotta fel anya.
- De, átmegyek. -egyeztem bele.
- Remek. Akkor várunk. Szeretlek. -mondta.
- Én is. -mondtam és letettük. Biztos Billről faggat majd, de nézzük a jó oldalát, hazai koszttal tömhetem meg a hasamat! Felöltöztem és visszamentem a klubba ahol este buliztunk. Benyitottam, és szétnéztem. Egy fekete hajú lány törölgette a pultot. Odaléptem.
- Bocsi de hol találom Teklát? -kérdeztem és reméltem hogy jól emlékszem a nevére.
- Tekla? -nézett rám hülyén a csaj. -Ja a kis barna. Kórházban.
- Hogyhogy? -kérdeztem.
- Valami ismerősénél van ott. -közölte a nő és tovább törölgötte a pultot.
- És melyik kórházben találom?
- St. Anne. -mondta közömbösen és folytatta a dolgát. Sarkonfordultam majd az autómba pattamva elhajtottam a St. Anne korházhoz. Leparkoltam majd bementem az épületbe. A recepciós pulthoz mentem ahol egy idős, szemüveges nénike ücsörgött.
- Elnézést, egy Tekla nevű nő jött ma hajnalban ide be? -kérdeztem meg illedelmesen. A nénike a szemüvege fölött rám nézett és úgy válaszolt.
- Ismeri a beteget? -kérdezte.
- Nem de csak ezt szeretném odaadni neki. -tettem fel az asztalra egy ajándékszatyrot benne a kardigánjával.
- Rendben. Hagyja itt és ha végzett átadom neki. -mondta és letette maga mellé. -A nevét megtudhatom?
- Tom. -mondtam.
- Rendben. -írta fel egy kis cetlire és a szatyorba dobta.
- Köszönöm és viszlát.
- Viszlát. -köszönt és kimentem a kotházból. Vajon kihez jöhetett be? Barátjához? Nem tudom de idegesít az a tudat hogy nem tudom. Na jó, irány anyuhoz mert morog a hasam. Beülltem az autómba és lekocsikáztam anyumhoz, Lotischba. Már a kapuban éreztem az isteni illatok kavalkásját. Benyitottam a kis kerti kapun és ahogy megfordultam már az ajtóban állt anyám kezében egy konyharonytal.
- Szia. -köszöntem.
- Kisfiam. -ölelt mahához és két puszit adott az arcomra. -Eszel te rendesen? Vékony vagy!
- Anya. -néztem rá.
- Jó, jó. -tette fel a kezeit és bementünk a lakásba. Bent Gordon matatott a hűtőben, de mikor meglátott kimászott belőle és kezet fogtunk.
- Remélem éhes vagy mert hamarosan kész az ebéd. -állt a tüzhely melé anyum és kavargatni kezdte a levest.
- Hát még szép. -mosolyodtam el. Alig 5perc múlva már az asztalnál ülltünk és ebédeltünk.
- Bill tényleg nem szólt neked hogy elmegy? -kérdezte anya.
- Nem. De tudod ez már nem az első alkalom. Mostanában folyton titkolózik előttem, ami nekem nagyon nem teszik.
- Elhiszem Tom, de biztos oka van rá! -mondta anya.
- Oka? Az ikre előtt? -néztem rá.
- Igaza van szivem, mégis csak testvérek, sőt ikrek. -állt ki mellettem Gordon.
- Lehet. -mondta anya. -És merre voltál tegnap?
- Hát erre-arra, bulizni meg ilyenek. -kanalaztam bele a levesembe.
- Oh, és milyen volt a felhozatal? -kérdezte Gordon. Mindig is bírtam őt, pont azért mert bármiről tudtam vele beszélni.
- Gordon! -szólt rá anya.
- Most mi a baj szivem? Kérdezni csak szabad.
- Pasik. -állt fel anya és leszedte a terítéket.
- Na szóval, volt valami? -kérdezte Gordon.
- Hát voltak szépek, de egy az különösen szép volt. -mondtam és eszembe jutott Tekla. Tekla, már a neve is különleges, érdekes. Olyan titokzatos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése