2011. október 31.

Geisterfahrer 1.rész

Drágáim !

Meghoztam nektek az első részt Fru történetéből .
Reméljük tetszeni fog mindenkinek .
Én személy szerint már most is imádom .
Vissza jelzést szeretnénk kérni :$


                                                        Jó olvasást !

 1. rész 


Ki ne ismérni a híres nőcsábászt, a Hamburgi éjszakák cserkésző tigrisét, Tom Kaulitzot? Na jó..nem emelem az egómat így is a csillagokat üti. Szóval kezdjük előről. Tom Kaulitz vagyok. Tudom hogy tőlem kicsit szokatlan de muszály valakivel  megosztanom a gondolataimat. Tudom most azt mondod hogy ott van Bill. Na igen..már amikor itt van. Hogy mire is gondolok? 
Erre: Reggel korán kivetett az ágy így lementem a konyhába hogy valami reggelit csináljak mivel a gyomrom egy korgással jelezte hogy nem ártana enni valamit. Lementem és nagy meglepetésemre bőröndökbe botlottam majd Bill lépett be a lakásba.
- Hát te? -kérdezte.
- Ezt én is kérdezhetném. Hova mész?
- Ja csak Milánóba egy divatbemutatóra. De szóltam már neked erről.
- Nekem nem. -ráztam meg a fejemet.
- Tényleg? Bocsi, de most sietnem kell, mert még ki kell érnem a reptérre. -kapta fel az utolsó bőröndjeit és kilépett a házból és az autójához lépett. Utánna mentem és még utánna kiabáltam.
- Jó utat! -kiabáltam. De ő csak az autóból intett egyett. -Vigyázz magadra. -motyogtam csak magamnak. Scotty mellém csaholt és az orrával megbökdőste a kezemet. Leguggoltam hozzá és megsimogattam a fejét. Bementem a lakásba és már enni sem volt kedvem. Ledobtam magamat a kanapéra és kapcsolgatni kezdtem a TV-t. Semmi érdekfeszítő dolog nem ment benne így hát bele is aludtam míg nem megcsörrent a telefonom. Kinyitottam a szememet és rápillantottam a kijelzőre. 'Andy' neve állt rajta. Nah pont ő kellett volna még ma. Felvettem.
- Hello Tom! -köszönt bele vidáman.
- Szia.  –köszöntem, nyúzottan.
- Na figyelj, hallom hogy rossz paszban vagy, de szedd össze magad estére, mert buli lesz! 6kor érted megyünk a két G-vel!
- De...
- Oké akor 6-kor. Na cső.
- Marha. -mondtam már csak a pityegő telefonnak és ledobtam a kanapéra. Semmi kedvem nem volt ahhoz a bulihoz de hát nem lehetek olyan pofátlan hogy nem megyek el, ha már "belementem". Felmentem a szobámba és előszedtem valami göncöt estére. Egy sima koptatott farmer, egy zöld póló és egy hozzá illő fejpánt. Bementem tusolni a fürdőbe. Levettem a polcról a tusfürdőmet, amit Beckhem reklámoz. Tudom hogy hülyeség de valamiért azt hittem hogy ettől majd nekem is olyan felsőtestem lesz, mint neki. Szánalmas vagyok, igaz? No sebaj. Letusoltam, megtörölköztem majd felvettem a ruháimat és el is jött a 6óra. Dudáltak. Lementem majd az ajtót bezárva behuppantam a kocsiba ahol már Andy és a két G várt rám.
- Na belevágunk a Hamburgi éjszakába? -fordult hátra a vezető ülésről Andy.
- Persze! -vágta rá a két G.
- Aha. -mondtam unottan. Andy beindíotta az autót és elindultunk egy klubba.
- Mi a baj Tom? -kérdezte Andy a tükörbe pillantva és rám nézett.
- Áh...az a hülye, egoista, marha. -fontam össze a karjaimat.
- Bill? -kérdezte meglepetten Georg.
- Jé! Ráismertél? -kérdeztem.
- Mit csinált? -kérdezte Gustav.
- Nem szólt hogy elmegy Milánóba arra a divatbemuataóra. Értitek ti ezt? Eddig mindig szolt..Most meg nem.
- Biztos csak elfelejtette. -mondta Andy a tükörbe pillantva.
- Nem hiszem én azt. -dörmögtem magamank. Megállta az autó és kiszálltunk belőle. Bementünk a klubba ahol pezsgett az élet. Felültünk a bárpulthoz és onnan szemléltük a felhozatalt. Műszőke, műbarna, művörös...minden csak mű, mű jah..és mű!
- Mit adhatok? - kérdezett a hátam mögül egy kedves női hang. Megfordultam és egy alacsony, barnahajú, kékszemű lány állt előttünk.
- 4 vodka-narancsot! -mondta Andy.
- Azonnal. -mondta a lány. Elemnet majd alig telt el pár mesodperc és elénk tette a 4poharat benna az alkoholos löttyel. A többiek lehúzták egyből én csak kortyolgattam. Nem akartam matt részegen hazaevickélni. Az 5. kör után a fiúk szétszéledtek. Ekkor megláttam hogy a pultos lány a kijárat felé megy, de a kötény vagy mi még rajta van. Tehát nem megy el, akkor csak levegőzik. Utánna mentem és leültem mellé a lépcsőre.

2 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Nekem tetszik a story, de ez már fent volt az ő oldalán is, nem?

    VálaszTörlés
  2. Szia !

    Igen ez fent volt nála !
    Viszont ezt nem fejezte be , és mivel bezárt így itt lesz fent a folytatás !
    Csak jobb ha előröl rakón fel ,hogy mindenki értse!

    VálaszTörlés