2011. október 23.

Remembr me 3-rész.

Ne haragudjatok csak egy részt hoztam ! ÉS ez sem lett  valami hosszú ! Nézetek el nekem  !
                                               Jó olvasást
 
 
 
 
 
 Ahogy elaludtam, ugyanannak az álomnak a képeit "láttam", amihez már az autóút alatt is szerencsém volt. Láttam a lány arcát, aki ott feküdt a földön, és kísértetiesen hasonlított rám. Kért, hogy segítsek rajta, de nem tudtam, valami visszatartott.
Zihálva és a rémült kiabálásomra riadtam fel. Egész testemben reszkettem, féltem... valami olyat éreztem, amit eddig még soha,viszont szavakba önteni képtelen voltam...
Vajon miért álmodom ezt ?-kérdeztem magamtól.
 
Gondolataim viharából Mary rángatott ki.
-Rina- Rina kérlek nyugodj meg nem lesz semmi baj -nincs semmi baj .-szorított  magához ikrem .
-De megmeg-megint  láttam  a lányt álmomban és és nagyon hashas -hasonlított rám .-kapkodtam levegőért .
-Rina nyugodj meg hozok neked vizet !-állt fel Mary .
-Ne -nem kell ,ne hagy itt.-kaptam kezei után.
-Csak a konyhába mentem volna ,de ha nem akarod akkor maradok .-ült vissza az ágyamra .
-Mary én annyira félek az a lány annyira hasonlított rám.-dőltem ölébe.
-Css...nyugi már vége .-próbált megnyugtatni .
-Mary ?-néztem fel rá.
-Hmm?-Mond !-nézet rám.
-Itt alszol velem?-Nem akarok egyedül maradni !
-Persze ,hogy maradok !-Ezt kérned sem kell.-ölelt magához.
-Köszönöm !. Mary nagyon szeretlek ! -Te vagy a legjobb tesó a világon.
-Ohh hát ezt tudtam ám .-vigyorgott elégedetten.
-.Akkor jó.
-Ömm ki jössz velem inni?-kérdeztem félénken.
-Áhá most már szomjas a kisasszony ?-Amikor hozni akartam nem kellett.-tette csípőre kezét egy szigorú arckifejezéssel  egy ütemben.
-Vááá igen most kérek és nagyon szomjas vagyok  Madam. blleee.-nyújtottam ki a nyelvem.
.-Na gyere hiszti bajnok mennyünk.-indult el az ajtó felé húgom.
-Jó.-indultam én is.
A konyhába mind a ketten megittunk egy pohár vizet .Aztán felmentünk  és ahogy Mary megígérte mellettem tért nyugovóra.
 És történt valami nagyon különös míg nem ismét felriadtam .
 

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nemrég találtam az oldaladra, nagyon tetszenek a sztorik! :)
    Ez pedig fantasztikus rész lett! Kíváncsi vagyok, mi lett Rinával és hogy lesz-e valami baj a valóságban is. Ügyes vagy! :)
    Ha gondolod, kukkants be hozzám, és ha nem gond, kiraknám az oldaladat. :)
    puszillak ^^)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy itt vagy köztünk :)
    Még nem árulok el semmit mert akkor nem lenne izgi :)
    És rakj ki nyugodtan :) Én is kiteszlek :)

    VálaszTörlés