2011. szeptember 17.

Sötét angyal

Előzetes-
Mindig is magányos természet voltam.Nem igazán voltak barátaim sőt szinte egy sem.Jaj bocsánat még be sem mutatkoztam ,a nevem Liza Stricker 17 éves vagyok.Az életem nem volt valami fényes már nem is nagyon emlékszem földi életem szenvedéseire .Az az igazság hogy sokat szenvedtem a szüleim nem szerettek elégé vagyis lehet hogy szerettek de nem nagyon mutatták ki.Egyben pedig biztos voltam hogy még soha sem voltam szerelmes ez lehet hogy azért mert túl hamar haltam meg vagy nem is tudom igazán.De szerettem volna az lenni szerettem volna valakit szeretni tiszta szívemből.
 Bocsánat a legfontosabbat még nem is mondtam angyal vagyok .Kaptam egy védencet és elkövettem azt a hibát hogy belé szerettem de ő nem viszonozta az érzéseim.Ezért ha egy angyal bele szeret a védencébe és az nem kölcsönös az ördög eljön az angyalért és halálra ítéli .Engem is meg akart volna ölni de Isten nem engedte.Ezért kaptam még egy esélyt az "életre".De mint mindennek voltak feltételei ,az egyik az hogy sötét angyallá kellet válnom és csak egy védencet kaphattam .
 Nem is volt baj ennek nagyon örültem mivel mindig is panaszkodtam hogy miért pont fehér egy angyal miért nem lehet fekete .És mint már mondtam nagyon őrültem hogy sötét angyal lettem mert így fekete volt a ruhám meg a szárnyam is . Be vallom őszintén nem is állt jól nekem a fehér.

Hogy ki lesz az a védenc akitől Liza sorsa függ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése