2011. szeptember 17.

Sötét angyal - 3.rész

Tom gyorsan ellépett tőlem és bement a szobájába ,engem pedig ott hagyott az erkélyen .Sokáig azt sem tudtam mit csináljak egymagam idekint ,azon gondolkoztam hogy ideje haza mennem de ,ekkor meghallottam hogy Tom beszélni kezd valakivel.Tudni a akartam kivel beszél, így hát lekucorodtam az ablak alá épp befértem mert hát, nem vagyok valami magas ..és az ablak olyan jól takart hogy nem vettek észre .És el kezdem hallgatni a beszélgetést,...beszélgetést?..inkább kiabálást.
-Tom mit csináltál odakint ?hallottam meg egy érdekesen csengő idegen hangot.
-Jaj Bill ,mit csináltam volna -kérdezte védencem ,egy Bill nevű férfitól .
-Nem tudom mond meg te ,ugye nem ?Nem drogozol megint?
-Bill mi a faszról beszélsz ?ordította az én drága védencem.
-Fogalmam sincs, nem tudom mi van veled !Megváltoztál .,és ne ordibálj velem Tom Kaulitz!
-Jó rendeben megértettem.
-Ajánlom is,szóval mi is volt az erkélyen mit csináltál?
-Tényleg tudni akarod?Szegezte az egyértelmű kérdést Tom a férfinek a kinek azt hiszem az a neve hogy Bill ha jól hallottam
-Igen Tom tudni akarom,mert a testvérem vagy és fontos vagy nekem ,tudom hogy az utóbbi időben nem voltunk olyan jóban ,de akkor is mond el hátha tudok segíteni.
 Mondta a számomra még mindig idegen férfi de azt már tudom hogy,Tom testvére.
-Tudom Bill én is így gondolom és tudom hogy fontos vagyok neked ,ahogy te is nekem.
-Tom ha tényleg fontos vagyok neked akkor elmondod végre mit is csináltál kint az erkélyen egyedül.!?
-El de ígérd meg hogy,nem nézel teljesen örültnek .kacagott édesen Tom melytől és odakint majd elolvadtam.
 .Miket is beszélek .Ezt nem úgy gondoltam!Vagy igen ?Áhhhh....nem tudom .Így inkább hallgattam tovább miről beszélnek.
-Meg ígérem vagyis ,megpróbálom .kapott röhögő görcsöt a Bill nevű idegen .
-Bill mondata Tom kicsit erélyesen.
-Oké ,oké csak mond már érlek...
-Rendben de üljünk le. Ajánlotta fel védencem
 Ezzel a mozdulattal helyet foglaltak .Tom az ágyát vette célba ,a férfi pedig egy fotelt amely az én drága védencem ágya
 előtt hevert .Most biztosan azt kérdezitek hogy,honnan tudom ezt !
 Hát be kell vallanom ,minden egyes bútor darabot ismerek Tom szobájában .Nem vagyok látó nincs olyan képességem
 csak hamar megjegyeztem ahogy azt kell.Bár van egyetlen egy angyali képességem ,az álmosba hatolás ,nem szoktam
 használni de majd egyszer .
 -Hát leültek és Tom elkezdett neki mesélni .
 Akkor még nem tudtam hogy el fogja mondani a titkomat de  mégis .
-Jó most már ülünk szóval   mit csináltál?kérdezte Bill
-Jó -jó mondom már,de nem inkább még sem  ,teljesen hülyének fogsz nézni .
-Nem Tom nem foglak hülyének nézni,csak mond már kérlek.
-Rendben egy angyalt láttam vagyis sötét angyalt .és beszéltem is vele ,és azt  mondta hogy Isten küldte hogy segítsen
 megjavulni és újra bízni az emberekben.Hadarta  el Tom egy szuszra .Én meg nem hittem a fülemnek hogy lemondta hogy mi vagyok és hogy beszélt is velem .Olyan mérges lettem hogy felálltam hogy jobban halljam a beszélgetést.
-Tom te miről beszélsz?Részeg vagy? állapította meg a férfi büszkén,dacosan.
-Nem Bill nem vagyok részeg,igazat mondok .
-Jaj Tom ugye ezt te sem gondolod komolyan ,menj és keres egy csajt és használd ki az éjszakát ,úgy látom rád férne .
-Látod ezért nem akartam elmondani mert tudtam hogy,úgysem hiszel nekem.
-Tom belőled csak a magány beszél.
-Nem Bill .Ha nem hiszel nekem akkor gyere és nézd meg  a saját szemeddel és akkor majd rájössz hogy,nem a
 magány beszél belőlem. Mint meghallottam Tom mit mondott egyből haza siettem ,hiszen nem láthat meg senki más rajta kívül .
 Haza érve leültem a hintámba és onnan figyeltem tovább az eseményeket .
 Ne kérdezzetek semmit ez a dolgom .ezért vagyok.És nem tudom miért de már most is nagyon hiányzik .
 Miket is beszélek ?Ezt abba kell hagynom ! De ha egyszer hiányzik! Nem ,nem nem ,kész ennyi nem érdekel .
 De igen is érdekel .mellette akarok lenni .Hagy abba elég  állj le.
 Nem is értem mi van velem !Én már nem értek semmit .Teljes káosz van az eszemben és a  szívemben.
 Míg szívem és az eszem viaskodott egymással .
 Észere sem vettem hogy Tom és Bill az ajtó előtt állnak .
 És Tom lenyomta a kilincset hogy ,megmutasson a férfinek .De sajnos engem már nem találnak ott.
-Na Bill ,látod igazat mondtam .Nyitott ajtót Tom Billnek .
-De Tom itt  nincs senki .mondta Bill szemeit forgatva.És Tom felé fordult.
-De igen ott van !Mondta Tom és ő is kiment megnézi hogy tényleg nem vagyok ott. És lám -lám....
-De,de én ,én dadogta Tom. Itt hagytam akkor hol van ,hiszen kizártam ,nem mehetett el .Eset kétségbe az én édes védencem.
-Tom ,Tom figyelj ide .Rázogatta meg Bill Tomot,vegyél egy forró fürdőt és feküdj le .Oké?
-Tom csak a fejét rázta .Még mindig nem tért magához nem tudta hova tűntem.Szegénykém olyan zavarodott.
-Tom gyere .mondta a  férfi .
 Tom nem szolt semmit csak követte Billt .Bevezette Tomot a szobába és magára hagyta.
 Tom leült az ágya szélére és gondolkozott.Egyik kezével fejét támasztva gondolkozott.
-Nem hagyta nyugodni a tudat hogy ő látott és most eltűntem .
 Oly sokáig gondolkozott és gondolkozott ,hogy megelégelte és ledőlt ágyára.
 De édes hogy gondolkozok ,sajnálom hogy ezt kellet vele tennem de hát mégsem láthatott meg az a férfi .
 Szerintetek jól tettem ?
 Áhhh...nem tudom.
-Ekkor kopogtak Tom ajtaján .
-Gyere mondta Tom.
-Kész a vacsi gyere.
-Nem kösz nem vagyok éhes.
-De Tom enned kell .mondat Bill.
-Mondom hogy  nem vagyok éhes .Kiáltott Tom.
-Rendeben van .Megértettem ,azért nem kell leharapni a fejem.Húzta el száját Bill.
-Oké ,bocs csak most egyedül akarok lenni.
-Megértettem.Pihenj majd holnap beszélünk.
-Oké csá.
-Szia próbálj pihizni.
-Oké .
 És Bill ki is ment a szobából.Tom nem még mindig csak gondolkozott és már annyira el volt merülve gondolataiba hogy el szundított.
 Olyan édesen aludt bal keze a a hasán pihent ,jobb kezével pedig szemeit takarta .
 Nem volt szívem ráhozni a frászt ,de muszáj  volt neki üzennem.Ezért belehatoltam az álmaiba.
 -Tom Liza vagyok az őrangyalod .Arra szeretnélek kérni hogy ne beszélj rólam többet mert ekkor nem  tudok neked segíteni és azt nagyon nem szeretném.További szép álmokat.Holnap meglátogatlak .Szia
 Tom hirtelen felriadt tudtam hogy ez fog történni de muszáj volt .
 Felült az ágyába és ,nem nagyon értett mi is volt ez az egész..De egy huncut mosoly pihent meg csodálatra méltó ajkain.
 Eme gondolatokkal a fejében hajtotta le ismét fejét párájára.
 "Szép álmokat.Holnap meglátogatlak."..!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése