2011. szeptember 17.

Sötét angyal - 2.rész

De én ott álltam vele szembe.A csapnál álldogált még pár perci,én csak néztem mi is történt miért nem néz rám.Vajon ennyire csúnya vagyok vagy miért? Aztán észbe kaptam gondolom még mindig kábulatban van és még mindig azt hiszi hogy csak képzelődik. Azzal a lendülettel megindultam felé és a bal kezemmel elzártam a csapot ,mire ő hirtelen felemelte fejét.És értelmetlenül nézett rám ,azokkal a gyönyörű barna boci szemeivel , egy ideig csak fürkésztük egymás pillantását. De mivel én elég türelmetlen típus vagyok nem bírtam tovább ,bár be kell vallanom még életemben nem láttam ennél gyönyörűbb szemeket.Így hát megszólaltam
- Tom ne félj tőlem én csak segíteni akarok neked jobb útra térni és bízni az emberekbe..-Tom erre csak annyit válaszolt.
- Mi a fene vagy te és egyáltalán hogy kerültél ide? Ki engedett be? Minek akarsz nekem segíteni ..És nekem teljesen megfelel minden így ahogy van.-Egyszerűen nem hittem a fülemnek hogy képzeli ezt az egészet ?
-Tom ezt te sem gondolhatod komolyan ,hogy lenne már jó neked ,nem veszed észre hogy ,kárt teszel magadban.És ezzel fájdalmat okozol a szeretteidnek
.
-Nekem nincs senkim , az életem már nem ér semmit sem.Különben meg te minek szólsz bele nem tudsz te semmit rólam.És még mindig nem válaszoltás mi a fene vagy te ?
-Tom én egy angyal vagyok .Isten küldött hozzád hogy segítsek.
-Egy angyal vagy ? De az angyalok nem fehér ruhát viselnek ? És szárnyuk is van .

-Honnan veszed hogy nekem nincs szárnyam attól mert te nem látod igen is van és nem minden angyal visel fehér ruhát.

-Na jó kislány velem ne játssz ,egy szavadat sem hiszem el .Még hogy egy angyal, pfff.....nevetséges .Te is csak egy rajongó vagy akinek nincs ötlete hogyan közelítsen meg.Mit is szeretnél te igazán ,talán szeretnél velem tölteni egy éjszakát vagy mi? Az igaz hogy nem vagy csúnya és most kedvem is van hozzá .Szóval mit szeretnél?Nyögd már ki.-Csak állam és nem tudtam hogy ,miért nem hisz nekem.Most mit csinálja ?Hogy gondolhatja hogy le akarok vele feküdni meg amugy is nem is tudom miért van úgy elszállva magától .Na jó tudom eszméletlenül jól néz ki ,de akkor is.Ekkora egó nincs a föld kerekségen másnak .Nem is értem hogy miért küldtek nem úgy látszik mint akinek segítségre lenne szüksége ,vagy csak ez egy álca? Próbálja erősnek mutatni magát.

-Tom én tényleg egy angyal vagyok ,mit akarsz hogyan bizonyítsam be ,hogy végre elhidd nekem?

-Nem tudom. -mondta kaján vigyorral.Tom hirtelen megragadta a karom és az erkély felé kezdett húzni .Mikor kiértünk az erkélyre, Tom levágódott ez egyik kerti fotelbe és csak figyelt engem .Én már azt sem tudtam mit csináljak rettenetesen zavarban voltam vajon miért néz még mindig miért nem szól semmit .Talán azt várja hogy én kezdeményezzek ?De nem tudom hol kezdjem mit mondjak neki. Attól félek hogy valami nagy hülyeséget fogok mondani és csak ki fog nevetni ,ezt nem akartam így inkább nem szólaltam meg. Sokáig néma csendben figyelt .Míg egyszer csak megszólalt.

-Szóval azt mondod hogy egy angyal vagy és segíteni akarsz nekem .Ez eddig nagyszerűen hangzik .De megkérdezhettem mégis hogyan képzelted el ezt az egészet.-mondta egy nagy vigyor kíséretében .

-Hidd el ezen én is nagyon sokat gondolkoztam már .De meg fogom találni a módját ne félj .Nem szabadulsz tőlem egy hamar.- Tom hirtelen felpattant és felém kezdett lépkedni ,én csak hátráltam .Nem tudtam mit akar csinálni de már annyira közel volt hogy nem tudtam tovább menni mert a falnak ütköztem .A feje eszeveszett lassúsággal közeledett az szám felé. Azt sem tudtam mit csináljak hova meneküljek .Tom meg akar csókolni? De miért? Ekkor egy kopogást hallottam. Nem tudtam ki lehetett de azt igen hogy nagyon hálás voltam neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése