2012. január 16.

Remember me 7.rész

 Drágáim !

Meghoztam egy részt a Remember  me-ből.
Holnap megpróbálok a Sötét angyalból is hozni !
Ha picit értelmetlen ,nyugodtan kérdezzetek :)





                                                       Jó olvasást!


-Amikor megláttam a dobozkát a kezében ,hirtelen egy furcsa érzés futott végig rajtam.
Nem értettem ,mi ez  nem tudtam miért .Csak az járt az eszemben ,hogy talán megakar kérni ?-Talán szeret?
-Aztán rájöttem ,hogy lehetetlen. Mert az egyszerűen az  ,Bill engem soha sem tudna szeretni.-Soha!!
-Min gondolkozol ennyire ?-kérdezte Bill.
-Hogy ?-Mi ?
-Azt kérdeztem ,hogy min gondolkozol ennyire .
-Jah semmin , nem lényeges .-adat a hülyét .
De láthatólag Bill nem nagyon hitt neki .
Szemöldökét felhúzva tekintett le a nála jóval alacsonyabb lányra.
És ez szemet is szűrt Rinának .
-Te meg mit nézel annyira?-vetettem oda Rina Billnek.
-Én semmit , de te meg madárnak nézel !-nevetett.
-Hogy mi ?
-Semmi semmi , hagyuk..
-Jézusom de égő , most mit csináljak ?-Hogyan hagyjam itt ? Mit mondjak ?-Mi az a doboz ?
Igen ez foglalkoztatott a legjobban ,mikor rájöttem .
Natalie ,hát persze !-Megkéri a kezét , hogy lehet ennyire undorító ,és közönséges ?-Képes volt kamuzni és ha ez még nem elég  akkor  a ráadás nem más mint ,hogy  meg  csókolt .
-Ehhez azért pofa kell .-De neki van ,bőr a képén még elhívni vacsorázni is ?-Jézusom ,mekkora csalódás most Ő nekem .
Bill csak fürkészte tekintettem ,próbált kivenni belőle valamit ,valamit ami kicsit közelebb juttatja gondolataimhoz.
-Rina!-Neked meg mi a bajod ?-szólalt meg Bill teljesen kétségbe esve .
-Hogy nekem ?-És neked? -Te egy utolsó rohadék vagy ,akit ha tehetnék itt nyomban kinyírnálak -Hogy voltál képes ,ezt tenni velem ?-Mikor tudtad ,hogy szeretlek !-Igen szeretlek jobban mondva szerettelek ,már semmit sem érzek írántad! -De.-szolt közbe.
-Ne szólj bele ,most én beszélek ! -És te végig fogsz hallgatni!-mondtam ellent mondást nem tűrő hangon .
-Bill miért ?-Miért kellett most neked  megjelenni ?-Mikor már majdnem elfejtettem a multatt és vele együtt téged is !-sírtam el magam .-Csak azt az  egyet kérem ,hogy hagy békén  ..tűnj el !-Ugyan úgy mit kilenc évvel ezelőtt.-El akarlak felejteni ,elfelejteni téged és azt a szerelmet amit irántad érzek, mely fájdalmasan kínoz nap mint nap .-A szerelmemet mely soha sem lel viszonzásra .
-megrogyott a lábam ..abban a pillanatban minden elsötétült nem láttam semmit sem .-Nem éreztem semmit .-Csak egyetlen egy kiáltást hallottam .
-Rina !-Ne .-kiáltott Bill.
Minden kimaradt ,mint ha nem is lennék ,mint ha nem élnék.-Nem érzem a fájdalmat ,nem érzem a szeretettet ,nem látom a fényt, szemeim sötétségbe burkolóztak , nem tudom szólásra nyitni számat ,mintha valami belülről  kényszerítene , nem tudom megmondani ,hogy fáj nagyon fáj .-De hallani mindent hallottam ,mindent értettem......
-Dr. !-Kérem tudnak már valamit ?-Valamit -valamit .-hallottam meg Bill hangját ,mely most szomorúan csengett.
-Herr Kaulitz ,nagyon sajnálom de .-Frau Klaus állapota válságos , nem tudni mikor ébred fel a komából .Ősszintén mi már a kollégákkal nem látunk rá nagyon esélyt arra ,hogy esetleg felépüljön .-De ha mégis bekövetkezne a felépülés nem lenne száz %-os , az ütés közben keletkezett belső vérzés mely az agyi artériát érintette ,kihat a mozgására ...nagy a valószínűsége,hogy  lebénulhat .-Nagyon sajnálom,hogy nem szolgálhatok magának ,jó hírekkel .-Hiszen látom ,mennyire szereti  a kisasszonyt!-De mindent megteszünk ,hogy felépüljön ezt az egyet megérettem .
-Nagyon szépen köszönöm Dr.-fogott vele kezet.
-Mi történt velem ?-Valaki mondj el !-Béna leszek ?-kérdeztem magamtól.
Csak fekszek a végtelen sötétségben ,az idő nem múlik  , nem tudok semmit sem .
Mindig is tudtam ,hittem abban ,hogy velem csak jó fog már történni .
De sajnos nem ! Vagy még lehet ?

4 megjegyzés:

  1. Húúúúúúú.... ez a rész iszonyat jó lett! :D Annyira imádom, hogy le sem tudom írni. :) Már nagyon kíváncsivá tettél, hogy mégis mi fog történni Rinával. Most betegeskedhetek míg megtudom :D Ilyenkor rosszabb vagyok mint egy 3éves gyerek ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia Heni!
    Nagyon örülök ,hogy tetszik :)
    És ha minden jó megy már ma este lesz rész!
    Köszönöm *.*

    VálaszTörlés
  3. Jaaj, de jóó lett! Már alig vártam! Olyan régen volt rész!:)
    Kíváncsi vagyok, mi lesz Rinával, úgyhogy gyorsan hozd!:D

    U.I.: Sajnálom, ha pár hétre eltűnnék, és nem kommentelnék, de bezártam a blogomat, és időre van szükségem, hogy megemésszek dolgokat..

    VálaszTörlés
  4. Örülök nagyon ! hogy tetszett ...és már nem sokára kiderül mi lesz Rinával :D

    Jam és írtam neked ...nagyon sajnálom ,hogy bezárod ..de a te döntésed nincs jogom bele szólni...de ha majd visszatérsz én szeretettel várlak majd :D<3

    VálaszTörlés