2012. január 16.

Idézet nektek tőlem !

Drágáim !


Ma volt egy  kis időm begépelni egy részt a Remember me-ből amit este hozok is :)
Most viszont ,két általam írt ...amolyan vallomás félét hoztam nektek ....lehet majd az egyik történetben ismét olvashatjátok majd !
Remélem tetszeni fog !!
 Idézet nektek tőlem !

" Hogy mit is érzek igazán ?
Azt szavakkal nem lehet ,elmondani s leírni sem .
Nem tudtam ,mit is kerestem  igazán míg meg nem ismertelek .
Az életem ,üres volt  nem volt benne semmi  és senki .
"Forgószélként"robbantál szívem legmélyébe ,minden megváltozott , amikor  beléptél az életembe  már tudtam ,hogy csak mosolyt és szeretettet hozol.
Nem voltam biztos magamban abban ,hogy mit is érzek igazán .
De ma  már tudom !
Tudom mit is érzek igazán irántad!
Csak is igaz szerelmet !!
Ha csak fele annyira jó lesz a kapcsolatunk a jövőben  mint most .....akkor majd boldogan fogok meghalni.
elmondhatatlanul szeretlek .Te vagy az életem a szerelmem .A mindenem!!
Szeretlek !!!                        
                                                                                         (saját)




"Hosszú idők múlva ,amikor a halálos ágyamon fekszem és vissza gondolok életem történetére ,te leszel  az egyik akire boldogan 's mosolyogva fogok visszaemlékezni.
Örömmel fogom ,"nézegetni" az együtt töltött , felejthetetlen  időd.
Szeretettel fogok ,rád nézni mint oly sokszor, "régen" .
A szerelmem amit te egyszer elnyertél , s amit én egyszer örömmel neked adtam .
Még ma is ugyan olyan erős és  vissza fordíthatatlan .
Rengeteg megpróbáltatás ,csalódás , kín árán lettünk egymáséi .
De már tudom ,hogy megérte küzdeni ,megérte küzdeni szerelmünk beteljesüléséért.
Egy álomért amit mind ketten keresve,  kutatta ,vágyakkal, szeretettel  üldöztünk .
Mikor minden remény elszállt.
Nem volt semmi sem ami utat mutatott volna feléd ,mely oda vezetett volna eléd, hogy megváljam  életem legféltettebb titkát .
Szeretlek!!!"                              
                                                                                         (saját)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése