2012. január 7.

Előzetesek :)

Drágáim !

Hoztam nektek ,,egy kis előzetest a Sötét angyalból és a Remember me-ből.
Igyekszem velük ,hogy  minél hamarabb hozhassam :)




Sötét angyal 9.rész Előzetes 

Tom zihálva ébredt , szíve oly gyorsan vert ,álomképek ostromolták
-Viselned kell a következményeket ,nem vigyáztál eléggé!
-Megbánd ,nagyon megbánod !!-eme mondatok kisértették .
-Miért álmodtam ezt?-Liza ,hogy van ,hogyan segítsek neki ? -Ki üldözi ?


Remember me 7.rész Előzetes
 
-Amikor megláttam a dobozkát a kezében ,hirtelen egy furcsa érzés futott végig rajtam.
Nem értettem ,mi ez  nem tudtam miért .Csak az járt az eszemben ,hogy talán megakar kérni ?-Talán szeret?
-Aztán rájöttem ,hogy lehetetlen. Mert az egyszerűen az  ,Bill engem soha sem tudna szeretni.-Soha!!

2 megjegyzés:

  1. Alig várom már, hogy elolvashassam :D Nagyon izgisen hangzik! :) Nekem nagyon tetszik ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia !
    Heni nagyon szépen köszönöm :)
    Igyekszem ..már kész van ..csak gépelni kell :D
    Hétfőn hozom is :)
    Puszim*.*

    VálaszTörlés