2012. január 1.

Egy kedves ismerős ajándéka .*.*

Drágáim !*.*

Ma szerencsém volt egy rövid novellát és egy verset olvasni !
Egy nagyon kedves  ismerősöm küldet nekem ,és  bevallom őszintén ,hogy nagyon szépek , és szomorúak .

                    Remélem tetszeni fog nektek is!





Mennyi minden van még, amit mutatnék. Annyi minden van még, amit elmondanék most így. Annyi mindent nem láttam, nem éreztem, nem tapintottam rajtad. Egyszer szeretném. Egyszer mindenképpen szeretném tested minden apró pontját megérinteni.
 Egyszer mindenképpen akarom, hogy érj hozzám, de ne csak érezz, mint bőr és hús. Azt akarom, hogy merülj el, abban, hogy nézhetsz pimaszul, mohón. Hogy a bőröm érintheted, és elgondolj magadban engem. Minden tapintást egy újabb követne. Azt akarom,
 hogy ne siessünk majd, egyszer. Hogy minden apró elemed felboncoljam, hogy az ujjaid a derekamon húzzam végig. Hogy egyszer ne fonódjunk egymásba, ne csak hús és vér. Az arcod fogni, a szemed kicsiny pontjait számolni.
 Azt akarom, hogy ússzunk egyet egymásban. Hogy egyszer végre érezhesselek úgy, ahogy még soha senkit sem, olyan közel, arcátlanul, türelmetlenül.
Majd úsznánk vízben is.
 Mindig is akartál. Már többször is megemlítetted. Majd egyszer ígérem, úszunk vízben. Halak társaságában, hínárokkal és kövekkel. Napsütésben, forróságban, amikor az eső esni kezd és mindenki menekül mi majd maradunk még.


 Mennyi gondolat van, amit még nem hallottál tőlem. Mennyi apró dolog, amit nem láthattam még. Egyszer legalább akarom, hogy láthassam. Az akarom, hogy elgyengülj előttem teljesen, nagyon, ahogy még anyukádnak sem. Azt akarom, hogy tárd ki a szíved, de ne tedd elém, ne mutasd meg. Én akarom megkeresni, ami nekem kell.







 Gyűlölöm a végzetem,
Gyűlölöm azt aki vagyok,
Gyűlölöm hogy élek, hogy vagyok!
Gyűlöllek ha szeretsz,
S akkor is ha nem!
Gyűlölöm ha velem vagy,
De azt is ha nem!

 Gyűlölöm a lényedet,
Az arcod, a ruhád,
Gyűlölöm hogy oly sok időt,
Kell most várni Rád!
Gyűlölöm hogy szórakozol, akarsz engem még?!
Ha így folytatod, eléred, hogy azt mondom: ELÉG!!

 Ha rád gondolok,
Szívem jobban dobog.
Ha arcod nézem,
Lelkem tűzben lobog,
Bevallottam, hogy szeretlek,
S ezt nem kellett volna,
Hisz tudtam szenvedés, ez életem sorsa!

 Nélküled életem üres, nincs értelme!
Tudom neked így jobb, nem nyaggatlak érte!
Nekem elég egy szó, csak annyi, hogy: VÉGE!!
Három hete azt hittem, csak barát lehetsz,
Egy hete azt hittem, igazán szeretsz.
Nemrég még elhittem, Összetartozunk,
De ma már úgy hiszem
Tűz és Víz vagyunk!"

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése