2012. február 14.

Valentin nap*.*

Drágáim!





Sok ember számára ez a nap is olyan mint a többi.
Olyan mint egy szürke hétköznap.
De ez a nap valahol mégis más.
Van egy különleges varázsa , egy varázsa mely a szerelemet jelenti.
Aki szerelmes az magáról tuja , ha még azt is mondja ," Hogy engem ez hidegen hagy , nem érdekel"  az a szíve mélyén mégis reménykedik , vágyakozik egy kedves szóra , egy titkos imádóra , egy fiúra/lányra aki titkon őt akarja csak nem meri megkérni felkeresni megmutatni magát , hogy " Hahó én itt vagyok nekem te vagy a legfontosabb az életembe".
Itt ez a nap ,*.* TEDD MEG MA, TEDD MEG MOST*.*.
Nem félj , érte tenni .
Az igaz szerelemek egymásra találnak!
Így kívánok minden kedves olvasómnak , és látogatómnak nagyon boldog Valentin napot.

2 megjegyzés:

  1. Ó... :( Már teljesen biztos, hogy vége? Nem lenne jobb, ha csak szüneteltetnéd egy kicsit? Igaz, hogy én nem írtam ki, de nekem jót tett egy kis szünet... Mindenesetre mindegy, hogy hogyan döntesz, én imádtam az oldalad meg a történeteid! :) És ha gondolod, akkor ha van ihleted egy új részhez, és sikerült megírnod, akkor szívesen felteszem a blogomra, ha úgy döntesz, hogy végleg bezársz. :) (Mert személy szerint én a Remember me-re és a Sötét angyalra is nagyon kíváncsi lennék.)
    Légy jó! ;)
    Puszillak ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm kedves vagy :)
      Ha nem is végleg zárom be , de szünet biztosan lesz , és jó hosszú :)
      Majd még elválik mi lesz vele , nagyon szeretem csak nem megy .....
      Te is legyél jó nagyon nagyon :)

      Törlés