2012. február 2.

Idézet + Mini novella *.*

 Drágáim!
Ma ismét  hoztam nektek idézettet és egy mini novellát melyet egy nagyon jó oldalon találtam  :)



LÁNY : szeretsz?
FIÚ : igen ..
LÁNY : feláldoznád értem az életed?
FIÚ : Igen !
LÁNY : és nem csalnál meg soha ?
 FIÚ : NEM .! A lány elgondolkozik majd az mondj fiúnak egy kis szünetre lenne szükségem , h átgondoljam a dolgokat .
 A fiú szomorúan elfogadja a lány
  döntését . Pár nap múlva a lány úgy gondolja titokban összejön egy másik
        csávóval h kiderüljön jó lesz e vele,vagy
        hiányozni fog e neki a barátja . A fiú már
        nagyon hiányolja a lányt úgy dönt
        elmegy hozzá és megbeszélik a
        dolgokat . A lány éppen akkor készült a
        „titkos randira”, mikor a fiú elment hozzá látta
        h a lány megy valahova ezért sietve
        ment h utolérje . A lány észre sem vette
        a fiút átszaladt a forgalmas úton amikor
        egyszer csak paff . A lánynak semmi baja
        sem lett a fiú viszont félholtan feküdt az
        úttesten . A lány odahajolt és látta h a barátja
        az . A fiú csak annyit mondott:
        -Látod megmentettelek , és szeretném
        azt ,h tudd nagyon szeretlek és nem
        csalnálak meg soha . Mielőtt meghalnék 2
        kérdésre szeretném ha felelnél: Szeretsz ?
        És te sem csalnál meg engem soha ? A lány
        már zokogott és nem mert
        válaszolni mire felelt volna a kérdésekre
        a fiú meghalt..'






"Egyetlen egy érzés, egyetlen egy vágy .
Két szív szüntelen szeretetet!
Két lélek egymásra találása, két csillag az égen , melyek oly távol vannak egymástól , de mégis oly közel!
Szerelem , mely sok-sok boldogságot hoz!
A csillaguk ha kihunyni kényszerül , szerelmük örökkön-örökké fényben él."                                                       (saját)




 





"Soha sem szerettem még senkit sem így ahogy téged!
Fáj , fáj ha szomorú vagy ....és ha arról beszélsz , hogy meghalsz sokkal jobban fájna a tudat,hogy nem vagy már többé ,és nem vagy boldog mint , hogy elhagysz valaki másért mert azt tudom ,hogy csak azért tennéd,
hogy boldog legyél .  Azt a boldogságot érezd amit én nem tudtam megadni de ha egy mód van rá
én soha sem akarok nélküled élni.  Már nem menne képtelen lennék tovább lépni, és élni ha te nem vagy mellettem, velem! 

Az életem oda adnám , ha csak egyszer láthatnálak csak egyszer."                                                                                                                                     (saját)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése